News:

Server address: server.convoytrucking.net
Get SA-MP 0.3.7 here: Click Here to download SA-MP 0.3.7

Main Menu

certain questions about the vip

Started by Borjita, May 11, 2013, 16:03

Borjita

What if I pay € 2 and could have the vip?
What if I canvi name but with the same account you still have?
How to get the name put me the vip? Esque I want to pay for onebip but from Spain.

Sorry if you do not understand in Spanish is:
¿si yo pago 2 € ya pudo tener el vip?
¿si me canvio de nombre pero con la misma cuenta lo sigo teniendo?
¿como pongo el nombre para que me pongais el vip? Esque yo quiero pagar por onebip pero desde España.

Ethan

you can pay any amount of money for donations. minimum being 2 euro per 30 days of active VIP.. if you want to donate for you and someone else, you have make a topic in Donations specifying which account you are giving VIP to...

Philip_Morris

Quote from: Ethan on May 11, 2013, 16:32
you can pay any amount of money for donations. minimum being 2 euro per 30 days of active VIP.. if you want to donate for you and someone else, you have make a topic in Donations specifying which account you are giving VIP to...

Ethan's Words: Puedes donar cualquier cantidad de dinero, minimo 2 dolares para tener 30 días de VIP, si quieres donar para ti y otra persona puedes hacer un post en "Donations" especificando cual cuenta le estas dando el VIP.

My words: Si te cambias el nombre puedes conservar el VIP, no hay ningún problema. Para donar por Onebip solamente haces un post en donaciones indicando que donaste.

Borjita

But what the vip is forever or for that month?           thanks Ethan and Peter_Burke
¿pero el vip es para siempre o para ese mes?           Gracias Ethan y Peter_Buker

Philip_Morris

Quote from: Borjita on May 11, 2013, 16:48
But what the vip is forever or for that month?
¿pero el vip es para siempre o para ese mes?

You keep all things about vip on /vip cmd, except priority to log in.

Conservas todas las caracteristicas del VIP en el /vip excepto la prioridad para ingresar al servidor

Borjita

ok ose todo menos la prioridad a una cosa en lo de onebip lo minimo k tengo para donar es 5.50 € tu sabes como se pone para donar menos??

Philip_Morris

Quote from: Borjita on May 11, 2013, 16:54
ok ose todo menos la prioridad a una cosa en lo de onebip lo minimo k tengo para donar es 5.50 € tu sabes como se pone para donar menos??

I have no idea, i donated over paypal, and yes u keep all except priority.

No se como ponerlo en menos, y si, conservas todo menos la prioridad

Borjita

ok thanks thanks more thanks you is the good friend.

k gracias muchas gracias y k podriamos ser buenos amigos xD
abrire otro help para k me ayuden a bajar lo de el pago para pagar solo 2 dolares

Philip_Morris

Quote from: Borjita on May 11, 2013, 16:59
ok thanks thanks more thanks you is the good friend.

k gracias muchas gracias y k podriamos ser buenos amigos xD
abrire otro help para k me ayuden a bajar lo de el pago para pagar solo 2 dolares

Ok fine, ure welcome, u can close this now

Con gusto, ahora puedes cerrar el topic