Tsunami[NL] ban appeal

Started by Tsunami[NL], May 12, 2014, 12:22

Tsunami[NL]

Player name:  
Ban ID:  
Time and date of ban: 2 days ago
Reason of ban: Modifying report proof in order to frame another player + disrespect
Ban was unfair? No
I was banned by: admin or moderator

What actually was happening:
De moderators zeggen dat ik mijn report heb verandert, dat klopt, maar met een reden.
Telkens als ik inlogde in de game werd ik uitgescholden voor Racist en andere onaangename woorden, door een bepaalde groep mensen. Ik werd er helemaal gek van, dus heb ik hem bewerkt, dat was trouwens ook maar 1 zin, de rest was wel allemaal waar.
overigens heb ik het volgens die groep mensen zelf uitgelokt, maar dat bleek achteraf mijn broertje te zijn, die op mijn account inlogde die dag, en racistische dingen ging zeggen.
Ik moet mijn account wachtwoord ook nog veranderen om te voorkomen dat het weer gebeurt, ik heb vroeger momenten mee gemaakt dat ik in het echte leven ontzettend gepest werd, dus ik heb dit eigenlijk gedaan om te voorkomen dat dat in-game ook zou gaan gebeuren, dit had ik niet moeten doen, en ik biedt me verontschuldiging ervoor aan.
ook heb ik gezegd dat ik dit spel niet meer zou gaan spelen, maar daar heb ik over nagedacht. ik denk dat als ik geunband ben, of als mijn ban verlopen is, dat ik dan toch weer ga spelen,
omdat ik niet moet vluchten voor mijn eigen/of broertjes daden!

Screenshot:


I confirm that all above information is true and I am aware that posting false information in ban appeal will result in my ban being extended.

TheSandman

Someone from NL/BE to translate please.
25/8/11 - 4/10/15: 1502 days of continuous staff duty C:-)

Sjomp

QuoteDe moderators zeggen dat ik mijn report heb verandert, dat klopt, maar met een reden.
Telkens als ik inlogde in de game werd ik uitgescholden voor Racist en andere onaangename woorden, door een bepaalde groep mensen. Ik werd er helemaal gek van, dus heb ik hem bewerkt, dat was trouwens ook maar 1 zin, de rest was wel allemaal waar.
overigens heb ik het volgens die groep mensen zelf uitgelokt, maar dat bleek achteraf mijn broertje te zijn, die op mijn account inlogde die dag, en racistische dingen ging zeggen.
Ik moet mijn account wachtwoord ook nog veranderen om te voorkomen dat het weer gebeurt, ik heb vroeger momenten mee gemaakt dat ik in het echte leven ontzettend gepest werd, dus ik heb dit eigenlijk gedaan om te voorkomen dat dat in-game ook zou gaan gebeuren, dit had ik niet moeten doen, en ik biedt me verontschuldiging ervoor aan.
ook heb ik gezegd dat ik dit spel niet meer zou gaan spelen, maar daar heb ik over nagedacht. ik denk dat als ik geunband ben, of als mijn ban verlopen is, dat ik dan toch weer ga spelen,
omdat ik niet moet vluchten voor mijn eigen/of broertjes daden!

vertaling/translation:
QuoteThe moderators say i changed my report, it's true, but it has a reason. (he means that he edited the proof here)
Everytime i logged into the game I was insulted for racist and other insulting words, by a certain group of people.
I became totaly crazy of this, so I edited it, it was only 1 line, the other lines are all truth.
According to that group of people I provoked them, but that was my brother who logged into my account, and he said racist things.
I need to change the password of my account to prevent it happens again.
In the past I have had moment in real life that I was being bullied, so I did this to prevent it happens here ingame too, I shouldn't have done this, I apologize for that.
Also I said I wouldn't do this game anymore, but I have been thinking about that.
I think when I am unbanned, I will go play again.
But I shouldn't walk away for what I/my brother did.

TheSandman

You should change your password if your brother is using your account, this shouldnt be allowed, as you will be punished regardless of who was on the account.
I cant prove the bullying you get in real life, so ill ignore that part.
You need to serve your ban, the last time someone edited their proof, they were given the same punishment, so it is only fair.
25/8/11 - 4/10/15: 1502 days of continuous staff duty C:-)